Saturday, February 14, 2009

R.I.P. Oma

My sweet step-grandmother passed away this afternoon in the Netherlands. She leaves behind a loving husband, son and a very large family. The last time I saw her in January, I knew it was going to be the last time to see Oma alive and I made lots of videos to commemorate this wonderful woman. Sadly, I can't make it to her funeral in the Netherlands, so I want to say goodbye to her here with this short video:
Bye, sweet Oma. We love you and you will always be in our hearts. Rest in peace...

12 comments:

Yasu said...

I can still clearly remember when we celebrated Christmas Day in 2007 with her. She showed me how the inside house looked and gave me a lot of waffles. Bye Oma, rest in peace.

Yasu said...

I can still clearly remember when we celebrated Christmas Day in 2007 with her. She showed me how the inside house looked and gave me a lot of waffles. Bye Oma, rest in peace.

Anonymous said...

lieve louana,
prachtig! ik zal het filmpje nog vaak met tranen bekijken. dank je wel voor dit memorial! dikke kus,
bea

Louana said...

Graag gedaan, Bea. Ben blij dat je het mooi vindt! xx

Anonymous said...

Lieve Louana,

Zo mooi! Bedankt!
Ik wens jullie allemaal heel veel liefde en kracht toe!

Liefs, Anja

Chantal said...

Lieve Lou,

Gecondoleerd met oma. Wat een prachtig filmpje heb je gemaakt zeg! Het was ook een hele bezondere en lieve vrouw.
Liefs en en dikke kus Chantal

Louise said...

Nu ik nog... kan er nog erg weinig aan toevoegen. Inderdaad heel erg mooi. Mooie song ook...
DVK XXXXX je moemie.

Anonymous said...

Dit is een echt goodbye! Hartverwarmend en heel bijzonder. Wij zijn dankbaar dat we zo,n lieve tante mochten hebben.

Veel liefs
Carol (een nicht van Guido)
Voor jullie veel sterkte.

Anonymous said...

Lieve Louana,

Ben erg onder de indruk en kreeg tranen in de ogen bij het zien van dit afscheidsfilmpje.Ben blij dat oma nog zo'n fijne familie gekend heeft.

Anita (jongste zus van oma)

Louana said...

Ik ben zo blij dat iedereen het een mooi filmpje vindt.
Bedankt voor alle lieve comments.

yumiko said...

Thank you for showing me this films.
You did a good job!
I can see how Oma was lovely woman and how much
your family loved her.She was beautiful.
I'm sure Oma was happy to have a great family.
Rest in pease...

Minke said...

In alle rust het filmpje nog een keer gekeken en me nogmaals gerealiseerd dat ik erg blij ben dat ik oma ook nog heb mogen leren kennen. Het voelde altijd goed bij haar. En ook nu weer even een traantje gelaten....
xxxMinke