Monday, October 29, 2007

Going home for Christmas!

And Yasu is coming with me! I booked my flight a while ago and tonight we booked Yasu's too! We booked the exact same flights and now we need to get the airline to seat us together. We booked flights with KLM! This will be the first time I fly on the Dutch airline. It's a direct flight from Osaka to Amsterdam, and on the way back KLM has put us on Air France (their partner) flights with a short stopover in Paris. Unfortunately the direct flight was booked full already, but now that I'm flying with Yasu I don't mind anymore!

We will be arriving at Schiphol on December 23rd, and we'll be leaving there on January 3rd. This is the first time Yasu is going to celebrate Christmas and New Year's Eve with us in the Netherlands so I am very excited to show him all our Dutch traditions for the holidays!

6 comments:

Minke said...

YES YES YES!!!!!!! Te gek meid!! Helemaal blij voor jullie. En om die data zo te zien staan, krijg ik helemaal de kriebels! Een kleine twee maandjes en dan zijn jullie er gewoon! Joepie!
Happy happy!
Minke xxxxxxxx

Louise said...

Fijn dat jullie samen reizen, is straks het afscheid een stukkie minder moeilijk toch? Euhm,alle ned gebruiken laten zien? Dus ik moet nu wel oliebollen bakkuh??? Oke oke, voor jullie dan.
XXXXXXXXXXXX je moemie.

Louana said...

Jaaaaaaaaaaaaa oliebollen!!! :)

Minke said...

Haha, mama's horen oliebollen te maken! En zeker voor hun japanse schoonzoons hihi.
Met en zonder rozijnen, met en zonder appeltjes, en nog 5 andere soorten bollen hihi.
Dus als je proefpersonen nodig hebt om voor te proeven dan hoor ik het wel he;).

Louise said...

Euhm, proefpersonen???? Altijd Minke! Je bent van harte welkom!
XXXXXX

Chantal said...

Hey tof zeg dat Yasu meekomt!Leuk, dan kan ik hem ook aan Henkie voorstellen. Kus

O ja big sister, ik zou graag een oliebol willen met appel erin, kom ik 1 januari eten !!!! MMMM lekkerrrrrrrrr!!!!:-) Kus